I-Work Group klients

Iepirkumu nodaļas vadītājs/-a Latvijas reģionam

€ 2,500-3,600

17.09.2024.

Personīgā informācija

CV*

Atļautie failu formāti: PDF, DOC, DOCX, JPG un PNG

Motivācijas vēstule

Atļautie failu formāti: PDF, DOC, DOCX, JPG un PNG

Pieteikums nosūtīts

Paldies. Jūsu pieteikums ir reģistrēts. Mēs ar Jums vēlāk sazināsimies.

I-Work Group klients

17.09.2024.

Iepirkumu nodaļas vadītājs/-a Latvijas reģionam

€ 2,500-3,600

Pilnas slodzes

Rīga, Latvija

Hibrīda

Pilnas slodzes

Rīga, Latvija

Hibrīda

Apraksts

Uzņēmums

I – Work Group klients, kas ir vadošais augstvērtīgas gaļas produktu ražotājs un izplatītājs Baltijas valstīs, sakarā ar paplašināšanos, aicina pievienoties

Iepirkumu nodaļas vadītāju Latvijas reģionam

Uzņēmums nepārtraukti aug un attīstās, tādēļ tiek meklēts motivēts un pieredzējis profesionālis, kurš pievienosies Latvijas komandai un nodrošinās augstas kvalitātes liellopu gaļas iepirkumu procesa vadību.

Darba pienākumi:

  • Koordinēt piegādātāju atlasi un veidot sadarbības nosacījumu izstrādi
  • Veikt iepirkuma līgumu sagatavošanu un pārraudzību
  • Atbildēt par iepirkuma procesu un komandas organizēšanu un vadību
  • Veikt kvalitātes kontroli un standartu nodrošināšanu
  • Analizēt iepirkumu nodaļas darbinieku darba kvalitāti un veikt darba uzraudzību
  • Izvirzīt mērķus, analizēt KPI izpildi un veikt izpildes uzraudzību
  • Veikt tirgus izpēti un analīzi, lai identificētu potenciālos piegādātājus
  • Izstrādāt stratēģisko iepirkumu plānu un kontrolēt tā ieviešanu
  • Uzraudzīt cenu tendenču un tirgus izmaiņu plānus
  • Veikt iepirkumu budžeta plānošanu un izpildes uzraudzību
  • Nodrošināt izmaksu efektivitātes un ietaupījumu plānu

Novērtēsim, ja Jums ir:

  • Vismaz 3 gadu pieredze iepirkumu nodaļas vadībā vai iepirkumu vadībā
  • Priekšroka kandidātiem ar pieredzi gaļas produktu vai pārtikas iepirkumos
  • Vēlama iegūta augstākā izglītība
  • Izcilas sarunu vešanas un komunikācijas prasmes
  • Spēja efektīvi vadīt komandu un motivēt darbiniekus
  • Teicamas latviešu valodas prasmes un vēlamas svešvalodu prasme komunikācijā ar piegādātājiem un kolēģiem Lietuvā un Igaunijā
  • Zināšanas par piegādes ķēžu pārvaldību un loģistiku, B2B un pārdošanu
  • Analītiskās spējas un spēja pieņemt stratēģiskus lēmumus
  • Labas datorprasmes, pieredze darbā ar iepirkumu programmatūru
  • Zināšanas par kvalitātes kontroles standartiem un procedūrām

Mēs Jums sniegsim:

  • Iespēju strādāt dinamiskā un lielā uzņēmumā
  • Karjeras izaugsmes iespējas
  • Atalgojumu, kas atbilst Jūsu kvalifikācijai un pieredzei robežās 2500 līdz 3600 EUR Bruto
  • Tehnisko nodrošinājumu un darba auto ar degvielas kompensāciju
  • Darba vidi, kur varat piepildīt savas profesionālās ambīcijas

Ja Jūs esat motivēts profesionālis ar pieredzi iepirkumu vadībā un vēlmi pievienoties augošam uzņēmumam, mēs aicinām Jūs pieteikties, sūtot savu CV uz info@i-work.lv Jautājumu gadījumā aicinām zvanīt uz +371 26252056